Subaru розглядає можливість повернення BRZ, але вже у новій версії

Незважаючи на активний фокус Subaru на розробці електричних кросоверів, японська марка не забуває і про своє спортивне коріння. У компанії підтвердили, що розглядають можливість створення повністю електричної версії купе BRZ — культового спорткара, який колись залишив європейський ринок через посилення екологічних норм.

Якщо проект буде реалізований, це може не лише вдихнути нове життя в модель, а й повернути Subaru у сегмент спортивних автомобілів Європи. За словами генерального директора європейського підрозділу Subaru Девіда Делло Стрітто, обговорення моделі йде, але в короткостроковій перспективі пріоритет залишається за кросоверами — насамперед такими, як Uncharted та оновлений Solterra, пише портал mmr.net.ua.

BRZ дебютував у 2011 році, а його друге покоління з’явилося у 2020-му. Обидві версії оснащувалися атмосферними опозитними двигунами і не відповідали сучасним стандартам викидів. Це і стало причиною припинення офіційних поставок до Європи, хоча в окремих країнах модель все ще пропонувалася малими партіями – наприклад, Final Edition у Німеччині (300 штук) та Touge Edition в Італії (60 екземплярів).

Можливе повернення BRZ у вигляді електромобіля, за словами керівників Subaru, обговорюється у рамках партнерства з Toyota. Однак поки що про точні терміни говорити рано. Глобальний менеджер з електромобілів Subaru Іноуе Масахіко уточнив, що ідея електрифікації BRZ та спорідненого Toyota GT86 піднімається регулярно, але проект потребує взаємної вигоди для обох компаній. Поки що такого балансу не знайдено.

Один із потенційних прототипів майбутнього спорткара вже був показаний – концепт Sport Mobility Concept, представлений у 2023 році. Він має купейну дводверну форму, спортивний вигляд та повнопривідну електричну платформу. Хоча технічні характеристики офіційно не розкриваються, відомо, що поточні електромотори Subaru здатні розвивати до 377 л. – Цього цілком достатньо для динамічного купе.

Читайте також: Що в машині не варто ремонтувати самому: поїздки на СТО не уникнути

Проте варіант гібридної версії BRZ компанія відкидає. Масахіко пояснює це обмеженнями компонування існуючої моделі. За його словами, створення нової платформи “з нуля” було б набагато ефективнішим — як з інженерної, так і з ринкової точки зору.

Новости Украины