Магістральний сідельний тягач Volvo FH 460 з пакетом I-Save показав на споживчих випробуваннях найавторитетнішого німецького видання Trucker рекордну економіку палива.
Завантажений автопоїзд повною масою 32 т на маршруті завдовжки 343 км (автостради, місцеві дороги, у тому числі зі складним рельєфом) показав середню витрату палива 21,48 л на 100 км.
Це на 18% нижче, ніж модель попереднього покоління ще без пакету I-Save, протестована в 2018 році. І це найкращий результат серед нових закордонних тягачів на цьому маршруті.
Протестований тягач Volvo FH 460 оснащений 13-літровим турбокомпаудним двигуном потужністю 460 л. с. (2600 Нм) стандарту Євро 6d. Він працює у парі з автоматизованою коробкою передач I-Save.
Для підвищення паливної економічності застосовується низка передових рішень. Серед них відзначимо функцію I-Torque, яка управляє вибором передачі, крутним моментом двигуна і гальмування при активації режиму I-Cruise.
Ця функція також використовує систему I-See, щоб оцінити дорогу попереду, який крутний момент потрібен двигуну для роботи з максимальною енерго- та паливною ефективністю, виходячи із загальної повної маси автопоїзда.