Volkswagen знову опинився в центрі дискусій щодо ергономіки керування автомобілем. Після критики на адресу сенсорних кнопок і слайдерів, які виявилися незручними та неінтуїтивними, німецький бренд повернувся до більш традиційних фізичних елементів у новому Tiguan. Але тепер компанія подала новий патент, який може знову викликати суперечки.
Йдеться про систему, що використовує відстеження погляду водія. Камера, спрямована на обличчя, визначає, куди дивиться кермувальник, а універсальні кнопки на кермі чи панелі змінюють своє призначення залежно від напрямку погляду. Таким чином, Volkswagen намагається скоротити кількість фізичних кнопок у салоні, пише портал mmr.net.ua.
Заявка до патентного відомства Німеччини описує широкі можливості використання цієї технології: від мультимедійної системи та клімат-контролю до фар, дзеркал, склоочисників і навіть підігріву сидінь. Окрім цього, розглядається концепція голографічної панелі, яка дозволятиме активувати функції за допомогою жестів.
Разом із потенційними перевагами виникає й низка запитань. Наскільки зручно кермувати автомобілем, використовуючи подібну систему, і чи не створить вона більше проблем, ніж вирішить? Адже у випадку складних технологій головна небезпека — відволікання водія.
Читайте також: ТОП-5 шкідливих звичок, які руйнують коробку «автомат»: не робіть цього за кермом
Водночас автовиробники загалом не поспішають повертатися до класичних кнопок через складність виробництва та підвищення собівартості. Програмне оновлення екранів та сенсорних інтерфейсів обходиться значно дешевше, а мода на мінімалізм лише підштовхує компанії експериментувати з новими технологіями.