Фото: Xiaomi Мета компанії — увійти до п’ятірки найбільших автовиробників світу впродовж найближчих двох десятиліть
У майбутньому компанія планує поєднувати розвиток у двох напрямках: щорічно нарощувати частку смартфонів на внутрішньому ринку та поступово виходити на нові міжнародні автомобільні арени.
Xiaomi офіційно підтвердила плани вийти на європейський ринок електромобілів у 2027 році. Як повідомляє Bloomberg, компанія хоче перетворити свій успіх у Китаї на глобальну експансію та напряму конкурувати з такими лідерами, як Tesla і BYD.
Втім, вихід на європейський ринок буде складним. Автовиробники з Китаю стикаються з жорсткими митами, які ЄС запровадив через звинувачення у державних субсидіях. Загальне навантаження на імпорт може сягати майже половини вартості автомобіля, що ставить під питання фінансову доцільність експансії. У США ж китайським брендам шлях фактично закрито через 100-відсоткове мито.
Попри це, Xiaomi впевнено тримається на хвилі інтересу до своїх авто. За перше півріччя компанія продала понад 157 тисяч машин і наблизилася до своєї мети — увійти до п’ятірки найбільших автовиробників світу впродовж найближчих двох десятиліть. Засновник бренду Лей Цзюнь раніше заявляв, що автопідрозділ може стати прибутковим уже до кінця року.
Попит на новий кросовер YU7 виявився настільки високим, що черга на його отримання розтягнулася більш ніж на рік. Це дало змогу зберегти темпи розвитку навіть на тлі спаду у головному бізнесі Xiaomi — смартфонах.
Аналітики відзначають, що успіх Xiaomi на ринку електрокарів різко підняв капіталізацію компанії — більш ніж на $120 мільярдів за рік. Навіть після трагічної аварії з одним із седанів SU7, що загострила увагу до систем автопілоту в Китаї, попит на продукцію не сильно впав.