Днями фахівці Дружківського відділення Краматорського УГГ працювали у селі Торське. Консультації отримали більше 20 абонентів.
Питання стосувалися звірки останніх показань лічильника газу, а також переоформлення особового рахунку.
Крім цього, оператор надала споживачам паперову квитанцію за розподіл газу.
«Ми продовжуємо роботу в напрямку виїзних прийомів населення у селах Донеччини. Наші оператори оснащені необхідною технікою, тому абонент має змогу отримати повноцінну консультаційну допомогу.
Звертаюся до керівників громад та селищ нашої області: якщо у Вашому населеному пункті є потреба щодо виїзду оператора міськгазу, — звертайтеся! Будемо раді допомогти й працювати з вами!», — наголосив Голова правління АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» Вадим БАТІЙ.
Нагадаємо, що у Донецькоблгазі працює контакт-центр, куди можна звернутися з усіх питань, пов’язаних з газом.
Звертайтеся за єдиним номером 0-800-100-104.