3 квітня в Домі української культури відбулася презентація електронної платформи «Е-приймальня» під час публічної дискусії «Електронні сервіси як інструмент ефективної комунікації громади і місцевої влади» (лінк).
Серед спікерів дискусії Дмитро Якимчук, старший проєктний менеджер компоненту «Доброчесна Відбудова» Антикорупційної ініціативи ЄС, та Віктор Клімінський, секретар Житомирської міської ради.
Про платформу
«Е-приймальня» – це веб-платформа, яка дозволяє легко, прозоро та не виходячи з дому взаємодіяти з органами міської влади.
Відтепер не потрібно витрачати час на відвідування міської ради, стояти в чергах та писати паперові заяви. Вистачить з’єднання із мережею та кількох натиснень, аби звернутись до органів міського самоврядування та вирішити свій запит. Можливість вирішувати адміністративні запити онлайн, без потреби фізичного відвідування міської ради, набуває особливого значення під час війни.
Відео дня Як почати користуватися платформою?
Перейти за посиланням: https://portal.zt-rada.gov.ua/gov-ua-login
Створити електронний кабінет за допомогою сервісів ID GOV UA: Електронного підпису, Bank ID або Дія.Підпис.
У власному кабінеті написати звернення або запит, замовити електронні послуги.
Відповідь буде надана електронно у встановлений законодавством термін опрацювання звернень громадян.
Через платформу можна відправити звернення або скаргу до міського голови, заступників, секретарів міської ради і міських депутатів. Також можна ініціювати електронну петицію, оплатити паркування у місті, отримати інформацію та довідки. На платформі доступний повний перелік депутатів міської ради.
Послуги будуть доповнюватись із часом, наразі платформа працює в тестовому режимі. Головна мета — забезпечити прозору та доброчесну взаємодію між міською радою та жителями Житомира.
Веб-платформа була розроблена за підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС (EUACI), провідної антикорупційної програми, що фінансується ЄС, співфінансується та реалізується Міністерством закордонних справ Данії.