Відновлювальні роботи на перегоні між станціями метро «Деміївська»-«Либідська». Віталій Кличко/Telegram (скрін з відео)
У Києві відновлювальні роботи на перегоні між станціями метро "Деміївська"-"Либідська" перебувають на завершальному етапі. Сьогодні, 22 серпня, розпочали засипати котлован ґрунтом.
Про це Київський міський голова Віталій Кличко повідомив у своєму Telegram-каналі.
За його словами, раніше навколо оновленої ділянки тунелю котлован залили спеціальною цементною сумішшю та майже демонтували три рівні його кріплень. Невдовзі виконають роботи з благоустрою території на місці будмайданчику. Відновлювальні роботи тривають цілодобово.
"Напередодні фахівці завершили роботи з будівництва нової ділянки тунелю довжиною 27 метрів. Також посилили ділянки, що прилягають до неї з обох сторін (загальною довжиною понад 50 метрів). Наразі завершують роботи з укладання нового рейкового полотна. В тунелі відновлюють усі необхідні кабельні мережі та монтують контактну рейку, через яку подається напруга", — сказав Кличко.
Перед повноцінним відновленням руху здійснять пробні пуски поїздів, а також ретельно перевірять всі системи безпеки руху. Поновити рух поїздів на ділянці планують на початку осені, зауважив міський голова.
Що відомо про підтоплення тунелю київського метро
8 грудня 2023 року в Києві закрили кілька станцій метро у зв'язку з терміновим ремонтом на перегінному тунелі між станціями "Деміївська" та "Либідська". Поїзди стали курсувати від станції "Героїв Дніпра" до станції "Либідська".
Попередньо причиною назвали розгерметизацію тунелю та появу тріщин у стінах. Київська міська прокуратура розпочала досудове розслідування через підтоплення підземки.
9 грудня Державна комісія ТЕБ та НС дозволила використовувати як укриття станції та вестибюлі закритої гілки столичного метро. Відповідним відомствам доручили додатково перевірити безпеку таких укриттів.
Із 8 грудня минулого року від станції метро "Теремки" до станції "Либідська" їздить наземний транспорт, що дублює маршрути закритих станцій підземки.
Із 12 грудня змінились два маршрути громадського транспорту між станціями метро "Либідська" та "Деміївська". Це автобус №2-М та тролейбус №12. Із 13 грудня, від станції метро "Либідська" до станції метро "Деміївська" організували рух тимчасового автобусного маршруту № 60.
Також від 13 грудня в метро запрацював "човниковий" рух між станціями "Теремки" та "Деміївська". 14 грудня Київрада проголосувала за те, щоб пасажири метро не переплачували за вимушену пересадку через закриті станції підземки. З 18 грудня запровадили механізм компенсації "зайвих" поїздок.
Триває ремонт на перегінному тунелі синьої гілки метро — між станціями "Деміївська" та "Либідська". Рух поїздів на ділянці планують відновити на початку осені. За словами міського голови Києва Віталія Кличка, аварійна ситуація виникла через недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому.
Перегінні тунелі між станціями "Деміївська" і "Либідська" Оболонсько-Теремківської лінії метрополітену Києва введені в експлуатацію у грудні 2010 року.
23 липня, стало відомо, що двом посадовцям КП "Київський метрополітен" повідомили про підозру у службовій недбалості. Як стверджують правоохоронці, вони не проводили обстеження технічного стану тунелю метро, що призвело до потрапляння води на перегоні між станціями "Деміївська" та "Либідська". У метро звинувачення відкидають.
25 липня обрали запобіжний захід виконувачу обов'язків начальника, головному інженеру КП "Київський метрополітен" Віктору Вигівському — цілодобовий домашній арешт до 23 вересня. Його підозрюють у службовій недбалості, що призвело до потрапляння води на перегоні між станціями "Деміївська" та "Либідська".
Того ж дня суд обрав запобіжний захід у вигляді цілодобового домашнього арешту начальнику служби колії, тунельних споруд і будівель столичного метрополітену Володимиру Сидоренку. Його теж підозрюють у службовій недбалості.
Читати ще
Читати ще Причини аварії між станціями метро «Деміївська» та «Либідська»: КМДА і прокуратура розійшлися у висновках