За інформацією: Суспільне Полтава.
Водійка тролейбуса Світлана Заїка налагоджує дроти на електротранспорті. Фото: Суспільне Полтава
"Якщо, наприклад, не вистачає водіїв, у нас виходить менше транспорту, і збільшується час очікування. На різних маршрутах інтервал між транспортними засобами різний. Якщо, наприклад, по 4-му маршруту немає одного тролейбуса, то інтервал між тролейбусами може збільшитися від 10 до 15 хвилин", — розповіла заступниця начальника служби руху КП "Полтаваелектроавтотранс" Леся Бобир.
Дефіцит кадрів пов'язаний із воєнним станом, розповів Суспільному заступник міського голови Володимир Чередниченко. Окрім водіїв, у комунальному транспорті бракує і майже 25% кондукторів. Наталія Ширяєва працює на цій посаді у міському тролейбусі 29 років.
Комунальний транспорт Полтави. Фото: Суспільне Полтава
"Прийшла у тролейбусне ДЕПО працювати, думала, може, один рік, може, два попрацюю, поки малесенькі дітки підростуть, і так і залишилася. А тепер, думаю, буду працювати, все одно десь працювати потрібно. Тим більше, мені робота моя подобається. Звичайно, ми дуже рано встаємо на роботу, розвозка у нас о 4-й ранку, о 5-й ми вже виїжджаємо на лінію", — розповіла кондукторка тролейбуса Наталія Ширяєва.
За словами Лесі Бобир, нині у першу зміну на лінію виходить 46 тролейбусів, а у другу – 44.
Що говорять місцеві
"Спізнююсь на роботу часто, ось зараз чекаю транспорту, немає. Десь хвилин 15 чекаю, можливо, буває і більше. А раніше я взагалі не чекала, приходила і сідала на свій транспорт", — повідомила місцева жителька Олена Мірошніченко.
" Тролейбуса дуже довго доводиться чекати. Хвилин 15-20, на деяких маршрутках і по пів години не буває. Помітно стало, інтервали більші між тролейбусами, раніше ходили частіше. Пенсіонерка, користуюся часто тролейбусами", — розповіла Любов Здорова.