На сторінці «Електронний квиток ЛеоКарт» пояснили детально ситуацію із списанням коштів за поїздки у громадському транспорті у період 12-18 грудня, коли тривали масштабні збої мережі.
У зв’язку із збоями мережі “Київстар”, а саме із 12 до 18 грудня, валідатори працювали в офлайн-режимі – лише фіксували успішну реєстрацію ваших поїздок, списання коштів не проводилися.
Після вивантаження інформації про реєстрації поїздок, які накопичувалися на валідаторах за всі попередні дні, з 16 грудня почалося поступове списання коштів за поїздки, здійснені пасажирами 12-18 грудня. У ніч на 24 грудня було фіналізовано обробку цих даних та завершено зняття коштів за ці поїздки.
Списання відбувалося поступово – по мірі обробці даних про успішні реєстрації поїздок, які накопичувалися на валідаторах за період збоїв мережі. Тобто протягом одного дня могло відбутися як одне списання, так і кілька, що і могло спантеличити пасажирів. Кошти знімалися виключно за всі ті поїздки, які ви успішно реєстрували через валідатор (зелена галочка у супроводі одинарного звукового сигналу). Тобто якщо за період 12-18 грудня ви завалідували 14 поїздок – сума списань буде дорівнювати їхній вартості.
З 25 грудня система працює у звичному запрограмованому режимі. При валідації проїзду банківською карткою – списання коштів відбуватиметься не миттєво, а на наступний день.
При валідації ЛеоКарт – актуальний баланс “підтягується” на валідаторі одразу після здійснення оплати проїзду, а ось сервіси EasyPay «показують» актуальну суму ЛеоКарт вранці на наступний день.