Уряд росії створив державне підприємство "Залізниці Новоросії", якій підпорядкували і Мелітопольський підрозділ. Але щось іде не так.
Як ми повідомляли раніше, нова структура, за задумом окупантів, має об'єднати залізниці захоплених росією українських територій, зокрема й Запорізької області.
Головний офіс "Залізниць Новоросії" — так рашисти назвали підприємство, розмістили в Донецьку.
Окупанти оголосили, що в нову організацію зможуть працевлаштуватися співробітники "Донецької залізниці", "Луганської залізниці", "Херсонської залізниці", "Мелітопольської залізниці" та "Залізниць Донбасу".
Однак, мелітопольським залізничникам нововведення нічого доброго не принесло. На місцевому підприємстві готується скорочення великої чисельності штатних працівників.
Головним чином через те, що структура неіснуючої Новоросії не може виконувати свої функції з низки причин.
Почнемо з того, що державна компанія "Российские железные дороги" (РЖД) перебуває під санкціями ЄС. Вони були введені в лютому минулого року у відповідь на військове вторгнення Росії в Україну.
Крім того, залізничні оператори РФ не поспішають відправляти свої вагони на окуповані території.
Нещодавно засноване окупантами підприємство "Залізниці Новоросії", щоб продовжувати красти українське зерно, гостро потребує зерновозів і піввагонів, але їх ніде взяти, повідомляє railinsider.com.ua.
Залізничні оператори РФ не поспішають направляти в регіон свій рухомий склад, оскільки страхові компанії відмовляються взяти на себе можливі ризики. Вони чітко дають зрозуміти, що страхувати вагони, які працюють у різних регіонах Росії, вони не збираються.
Цікаво, що в чорному списку опинилися не тільки тимчасово окуповані частини Луганської, Донецької, Запорізької, Херсонської та Кримської областей, а й цілий список регіонів основної частини Росії, таких як Брянська, Бєлгородська, Курська, Ростовська та Воронезька області.
Фактично компанії знімають із себе відповідальність. Лише два великих страховика надали відмову в письмовій формі, а інші дотримуються обережності, але відмовляють операторам і лізинговим компаніям усно, повідомили джерела на ринку вантажних перевезень.
Самі оператори зізнаються, що створені обмеження фактично блокують будь-яку їхню роботу в різних регіонах.
Компанії не хочуть іти на такий ризик, як запуск вагонів на захоплені території, особливо через можливі санкційні наслідки.
Як один із варіантів вирішення цього питання розглядають направлення застарілих вагонів для вантажних перевезень на окуповані території.
Нагадаємо, раніше рашисти показали, як бояться диверсій на залізничному полотні в окупованому Мелітополі.