У 1982 році головний дизайнер ЗАЗу Ігор Гальчинський вирішив радикально змінити зовнішність ЗАЗ-1102. Він надихнувся концептом Citroen BX і вирішив створити власне купе.
Про унікальне авто розповіли у Телеграм-спільноті AC Garage News, пише mmr.net.ua.
Проект отримав назву ЗАЗ-1104. Це була спроба створити щось молодіжне і сучасне.
Зрозуміло, що серійне виробництво цього авто за часів СРСР ніколи б не запустили. Тому що готова до виробництва «Таврія» чекала своєї черги майже 10 років.
Таким чином новітнє купе – це було не більше ніж тренування дизайнерів, щоб не відставати від тогочасних трендів.
Автомобіль мав отримати 1,6-літровий ВАЗівський мотор та 5-ступінчасту механічну КПП. Родзинкою моделі мали стати «сліпі» фари, як у Pontiac Fiero.
В основі спорткара мала лежити трубчаста рама, а кузовні панелі виконані зі склопластику.
Купе ЗАЗ-1104 могло стати бюджетним конкурентом Porsche 924 і Toyota MR2, але так і залишилося у вигляді пластилінового макета.