У Рівному чоловік повернув куплений обігрівач «№1 в России». Як відреагували в магазині

За інформацією: Суспільне Рівне.

Фото: скрин відео Telegram Рівне 1283

У Рівному чоловік 5 жовтня придбав тепловентилятор й обурився, бо на упаковці вказано, що це "№1 в России с 2014 года". Відео й чеки з магазину Eldorado опублікували у Telegram-каналі Рівне 1283. Суспільному рівнянин розповів, що вже повернув товар. Журналісти звернулися за роз'ясненнями до пресцентру мережі магазинів та у Держпродспоживслужбу в області.

Що каже покупець

Теплообігрівач Ballu чоловік купив у Рівному, в магазині Eldorado на вул. Сагайдачного, 2. Згодом він записав відео, на якому видно напис: "№1 в России с 2014 года". Окрім написів російською на упаковці вказаний виробник у Китаї й імпортер у Російській Федерації.

Фото: скрин відео Telegram Рівне 1283

Суспільному Давид розповів, що під час вибору товару консультант не повідомив його про те, де і на чиє замовлення виготовлений товар. На саме пакування, оформлене російською, звернув увагу удома і вирішив повернути обігрівач. За його словами, керівник магазину не зміг пояснити, чому такий товар продається в магазині:

"Вони одну сторону заклеїли, а другу — ні. Кажу: навіщо ви обдурюєте українців? Покажіть мені людину, яка оце заклеює, де пише про Росію. Керівник магазину сказав відправляти офіційний запит в Ельдорадо. Кажу: у нас війна з Росією!"

Давид сказав, що директор не просив вибачення, а перепросили консультант і людина, яка оформляла повернення грошей за товар.

"У такий момент, коли у нас така ситуація, на таке треба покупцям вказувати. Скільки вони б грошей не витратили при закупівлі, вони не повинні це продавати. Я дуже сильно обурився. У мене десятки друзів воюють. А тут… бабуся може цього не побачити, купити й не задуматися. Та й з іншої сторони — це та сама пропаганда", — пояснює рівнянин.

Реакція магазину

Журналісти Суспільного зв'язалися телефоном з керуючим магазину на вулиці Сагайдачного, 2, який представився Андрієм. Він порадив звернутися за коментарем у центральний офіс Eldorado.

"Я тут представляю магазин, але — закупівля товару, постачання, й таке подібне — я не відповідаю за цю інформацію й не зможу точно надати, щоб вона була коректною", — пояснив він.

На інформаційний запит Суспільного надійшла відповідь від Ксенії з команди підтримки клієнтів Eldorado. У тексті йдеться, що товар було вироблено в Китаї та закуплено мережею в українського партнера-імпортера товарів.

"Товар було вироблено для реалізації на території СНД, тому, нажаль, виробником товару було нанесено на товар російське маркування. Наразі бачимо, що в мережі залишилося декілька одиниць цього товару на залишках, які ми негайно приберемо з полиць магазинів та передамо на благодійність. Дякуємо ще раз за Вашу допомогу!", — йдеться у відповіді Суспільному.

Що має бути в інформації про товар

Заступник начальника управління захисту прав споживачів головного управління Держпродспоживслужби в області Сергій Бондарчук пояснив Суспільному, що заборони на реалізацію такого товару в Україні немає. Яка інформація про товар має бути надана, чітко прописано у статті 15 Закону "Про захист прав споживачів". У пункті 12 зокрема йдеться, що інформація споживачеві повинна надаватися згідно із законодавством про мови.

"Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі)", — йдеться у документі.

Читайте також

  • На Рівненщині очне навчання відновили понад 70% шкіл
  • На Харківщині загинув головний вибухотехнік Рівненщини
  • Отримав мікрогрант у 18 років: на Рівненщині студент відкрив власний цех

Читайте нас у Telegram: екстрені новини та щоденні підсумки

Підписуйтесь на рівненське Суспільне у Viber

Долучайтесь до нас в Instagram

Ми у Twitter

Новости Украины