Український авторинок відновлюється і демонструє дуже позитивні тенденції.
Це стосується і сегменту комерційних автомобілів.
Так, обсяги реалізації нового транспорту для бізнесу склали 737 одиниць, що більше, ніж у відповідний місяць протягом 2014-2020 років.
Цікаво, що за останнє десятиліття більше комерційної автотехніки продавали лише у 2012,2013 та у 2021 роках. Однак обсяг продажів вже наближається до довоєнного 2021-го, що є надважливим трендом.
Лідером комерційного сегменту LCV в останній місяць весни стала Renault, яку обрали майже 45% усіх споживачів.
На другому місці опинився бренд Citroen, третім став Volkswagen. Замикають топ-5 Peugeot та Opel.
Ці п’ять марок контролювали майже 87% усього ринку LCV.
Зазначається, що 76% у травні становили вантажні версії, а 24% прийшлося на пасажирські та мікроавтобуси.
Як повідомлялось, в травні на українському ринку нових легковиків найпопулярнішими були моделі з традиційними бензиновими двигунами.