Укрзалізниця запустила онлайн-сервіс претензійного повернення квитків

IT команда Укрзалізниці розвиває онлайн-сервіси для зручності пасажирів. Відтепер щоб оформити претензійне повернення квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне), не обовʼязково заповняти паперову заяву. Укрзалізниця цифровізувала процес, тож тепер достатньо оформити електронну версію заяви. ⠀ Для цього треба: перейти за посиланням https://services.uz.gov.ua; обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»; заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті; підписати заяву за допомогою Дія.Підпис; дочекатись результатів розгляду заяви. ⠀ Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити її відтепер можна з будь-якої точки світу — достатньо мати Дія.Підпис та стабільний інтернет-звʼязок. ⠀ Оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:   якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;   якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;   якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;   якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;   якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);   якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;   якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка. ⠀ Укрзалізниця ще допрацьовує сервіс, тож повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше. ⠀ Укрзалізниця — Ukrzaliznytsia

Джерело

Новости Украины