Запрацювали обидва проїзди моста через Десну біля Чернігова, комплекс оснащений системою моніторингу та метеостанцією

За інформацією: Суспільне Чернігів.

Міст через Десну біля Чернігова. Facebook Maksym Shkil

Будівництво мостового комплексу через Десну біля Чернігова повністю завершили. Відтепер працюють обидва проїзди моста — на дві смуги в кожну сторону.

Про це повідомив засновник компанії Autostrada, яка виконувала роботи, Максим Шкіль на своїй Facebook-сторінці.

"Місцеві жителі можуть виїхати у будь-якому напрямку завдяки розвʼязкам з обох сторін моста, скористатися підземним переходом, велодоріжками та проїздами для маломобільних осіб", — пише Максим Шкіль.

За його словами, житлові будинки поряд з мостом захищені шумозахисними екранами.

На мачтах освітлення встановлені декоративні скляні панно із зображенням історичних пам’яток Чернігова.

Міст через Десну біля Чернігова. Facebook Maksym Shkil

Також, як йдеться у повідомленні, мостовий комплекс оснащений системою моніторингу та метеостанцією. Система моніторингу контролює стан елементів конструкції під час транспортного навантаження. А метеостанція фіксує та відображає на табло температуру дорожнього покриття, погодні показники, сповіщення про ДТП, обмеження руху тощо.

"Мостовий комплекс на Десні поєднав у собі всі технології будівництва доріг та мостів. Щоб забезпечити рівень судноплавства, висоти води та всі геометричні параметри, найдовший 106-метровий прогін над руслом річки зробили металевим без опор у воді. Балки для цього прогону були виготовлені з останньої довоєнної партії металу легендарної маріупольської "Азовсталі"", — зазначає Максим Шкіль.

За його словами, термін експлуатації нового мосту – не менше 100 років.

"Перед запуском руху мостовий комплекс успішно пройшов спеціальні випробування, які підтвердили точність розрахункових параметрів", — пише Максим Шкіль.

Міст через Десну біля Чернігова. Facebook Maksym Shkil

Як і планувалося, міст має довжину 628 метрів, висоту 22 метри та чотири смуги руху.

Рух першою чергою було запущено у травні.

Нагадаємо, міст, про який йдеться, потрапив до Національного реєстру рекордів України. Фахівці встановили рекорд у номінації "Найбільша довжина суцільної монолітної прогонової будови мосту з пост-напруженого бетону".

Відбудовувати його почали восени 2023 року. Оскільки у березні 2022-го цей міст, який чернігівці називають "київським", зруйнували росіяни. Вони скинули на нього, як мінімум шість авіабомб.

За відсутності постійного мосту був збудований тимчасовий, яким користувалися з липня 2023 року.

До цього, з липня 2022-го, послуговувалися тимчасовою переправою.

Читати ще

Читати ще Автомобільний міст через Десну у Чернігові: від дерев’яного до підірваного авіацією

Новости Украины