Користувачі операційної системи iOS у всьому світі кілька годин не могли зайти у деякі додатки на своїх пристроях. Що сталося і чому?
Як інформує «BBC», перші скарги власників iPhone та інших їхніх девайсів-родичів цього смартфону почали з’являтися зранку 10 липня: люди не могли скористатися частиною програм, які встановлені на їхніх пристроях. Вони відкривалися і одразу злітали.
В Україні користувачі скаржилися, що не працюють додатки Viber, Mono, Spotify, Waze, Tinder, Soundcloud тощо.
У різних країнах світу скаржилися також, що не працює Pinterest, TikTok, Fitbit, Call of Duty, Snapchat, додаток The New York Times, Strava тощо. Частина компаній швидко зреагували та попередили користувачів, що видалення та перевстановлення додатків не допоможе.
Близько 15:45 за Києвом в Україні додатки запрацювали. Розробники, які серед перших помітили проблеми зі своїми додатками, кажуть, що деякі з них не працювали до семи годин.
Кілька годин тому компанія Facebook визнала, що проблеми виникли з додатками для операційної системи iOS, які використовують iOS SDK (Software Development Kit) від Facebook.
Там кажуть, що збільшилася кількість помилок, які призводять до проблем із «деякими додатками».
На сторінках мережі є сотні скарг від програмістів та користувачів з різних країн світу, які описують свої проблеми з різноманітними додатками.
У кожній країні, крім загальносвітових програм, є список своїх національних додатків, які не працювали.
Наприклад, від проблем із Viber потерпали в Україні, Росії та Білорусі.