Знаменитий автовиробник впроваджує голографічний дисплей на вітровому склі

Hyundai Mobis готується представити голографічні дисплеї на лобовому склі, які можуть замінити всі традиційні екрани в автомобілях, включаючи панель приладів, інформаційно-розважальну систему та дисплей для пасажирів.

За підтримки компанії Zeiss масове виробництво цих дисплеїв планується на 2027 рік.

Ці голографічні дисплеї будуть проєктуватися на лобове скло, використовуючи спеціальну тонку плівку завтовшки всього 100 мікрометрів. Завдяки цьому водії зможуть отримувати важливу інформацію, не відволікаючись від дороги, що значно підвищить безпеку.

Компанія вже провела демонстрацію технології для своїх клієнтів, таких як Hyundai та Kia, і планує залучити нових партнерів. За оцінками аналітиків, ринок голографічних HUD зросте до 7 мільйонів одиниць до 2030 року.

Технологія є значним кроком вперед у порівнянні з сучасними проекційними дисплеями, які лише частково інтегровані в автомобільний інтер’єр. Голографічний дисплей дозволить зробити салони авто більш відкритими та просторовими.

Незважаючи на ранню стадію розробки, Hyundai Mobis вважає, що голографічні дисплеї стануть наступним великим проривом у галузі автомобільних технологій.

Новости Украины