Українська філія міжнародного фастфуд-гіганта McDonald’s оголосила, що одного з найпопулярніших бургерів – Біг Тейсті – більше не буде в меню закладів. З огляду на це українці вже почали в інтернеті за великі гроші коробки від своїх улюблених бургерів. Але виявилося, що це може бути частиною маркетингової кампанії, оскільки уважні громадяни помітили рекламу нових Біг Тейсті.
Відео дня
Зокрема в українських Telegram-каналах повідомили, що в Україні з’явилися сітілайти з рекламою McDonald’s. На них йдеться, що скоро в меню мережі з’являться три нових види Біг Тейсті:
- «джуніор» – з меншою булочкою;
- «сингл» – звичайний бургер;
- «дабл» – бургер з двома котлетами.
До цього на одній з найбільших онлайн-дошок оголошень країни можна знайти оголошення, автор якого пропонує придбати 1 коробку від бургера «в ідеальному стані» за $500 (20 тис. грн), або п’ять коробок за $1300. Деякі інші ділки пропонують купити вчорашній цілий бургер.
Раніше в самому McDonald’s попередили українців, що в ресторанах мережі скоро перестануть продавати Біг Тейсті. Причини такого рішення не пояснюються.
«Біг Тейсті йде. Дякуємо, що любили його так само, як і ми. Не пропустіть шанс скуштувати неймовірно смачний та соковитий Біг Тейсті ще раз… а можливо і два», – попередили в компанії.
Таке рішення не знайшло відгуку у клієнтів та підписників. Своє невдоволення вони висловили у сотнях коментарів під дописом:
- «Один пост, мінус мільйони доларів… і багато сумних клієнтів, дякую».
- «Ні, поверніть. Я заради нього бігаю».
- «Я до вас ходив лише по цей бургер. Його соус – то любов. Дуже шкода»
- «Я зараз зателефоную Рональду МакДональду і скажу, що ви балуєтеся».
- «Найбільша загадка Всесвіту: як БігМаку вдається залишатись в меню? По-любому якась корупція».
- «Краще БігМак прибрали б, бо він сухий і несмачний«.
- «Ви що, зовсім? Це найсмачніша позиція у вас! Я перестану ходити до Маку».
- «Як можна залишити БігМак замість Біг Тейсті?»
Деякі з коментаторів припустили, що це запізнілий першоквітневий жарт. Втім, в McDonald’s запевнили, що це остаточне рішення.
«Ми цінуємо, що Біг Тейсті був частиною ваших улюблених замовлень. Та ми рухаємось далі», – попередили в компанії, не зазначивши, чи планується якась заміна для популярного бургера.
Раніше OBOZ.UA повідомляв, що мережа McDonald’s повернула до своїх закладів ранкове меню – першими стали деякі міста на заході України. Воно стало доступне до 10:30 у ресторанах та до 10:15 для замовлень на доставку. Згодом стало відомо про повернення «максніданків» у Києві.
Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!