Боєць з Росії зі скандалом втратив титул чемпіона UFC через заборонений удар

Петро Ян – Алджамейн Стерлінг
/ Getty Images

У ніч з 6 на 7 березня у Лас Вегасі відбувся турнір зі змішаних єдиноборств UFC 259. Росіянин Петро Ян завдав американцю Алджамейну Стерлінгу забороненого удару та був дискваліфікований.

Джерело:

24 канал

Алджамейну Стерлінгу надовго запам’ятається скандальний бій проти російського чемпіона UFC Петра Яна. Фаворитом цього протистояння якраз був останній, але допустив жахливої помилки під час бою.

Варте уваги Поразка через алкоголь: боєць UFC зізнався, що вийшов п’яним на титульний бій

Заборонений удар від Яна

У четвертому раунді боєць з Росії завдав супернику заборонений удар коліном у голову. У цей момент в американця було три точки опори (дві ступні і коліно). Такий прийом заборонений за правилами змішаних єдиноборств.

Суддя відразу зупинив сутичку. Такий удар міг нанести Стерлінгу серйозних травм, який і так довго лежав на канвасі та не міг прийти до тями та продовжити бійку.

ألجيمين ستيرلينغ يهزم بيوتر يان بعد أن سدد يان ركبة غير قانونية لستيرلينغ لينتهي النزال DQ و يتوج بلقب وزن الديك .. #UFC259 pic.twitter.com/8A0LSME4td

— UFC Arab (@UFC_Arabs)
March 7, 2021

Ян не лише був дискваліфікований, а перемогу віддали американцю, він також втратив пояс чемпіона в найлегшій вазі. Для нього ця поразка стала лише другою у кар’єрі при 15 перемогах. Алджамейн здобув 20 звитягу у кар’єрі при трьох поразках.

Після бою на американця одягнули пояс, але той був настільки шокований, що скинув його на підлогу та в емоціях сам став на коліна на канвас.

Due an illegal knee, Aljamain Sterling has won the UFC bantamweight championship at #UFC259 via disqualification, pic.twitter.com/zhxXngzMMA

— ESPN (@espn)
March 7, 2021

Вибачення росіянина

Цікаво, що після поєдинку російський боєць публічно у своєму твітері попросив вибачення у суперника. Він не побачив, що американець торкається коліном до канвасу.

Прошу вибачення і бажаю швидкого відновлення Алджамейну Стерлінгу. Я не хотів завдавати цього забороненого удару, я зробив велику помилку і заплатив за неї,
– написав Петро Ян.

I apologize and wish speedy recovery to @funkmasterMMA I didn’t mean to throw an illegal strike, I just made a big mistake and paid for it.

— Petr “No Mercy” Yan (@PetrYanUFC)
March 7, 2021

Источник