Чи потрібна вашому бізнесу CRM

Сучасний бізнес стає все більш оцифрованим. Замість спілкування з клієнтами віч-на-віч використовуються телефонія, email та sms-розсилки. За таких умов оперативність реагування персоналу компанії на звернення та можливості своєчасного виконання зобов’язань набувають нового значення. Впровадження CRM систем — це ваша відповідь новим ринковим умовам. Програмне забезпечення, що дозволяє налагодити процеси комунікації з замовником і допомагає поліпшити основні бізнес-процеси, стане надійним помічником керівництва та кожного менеджера.

Можливості CRM

Бізнес, що побудований на взаємодії з клієнтами, потребує постійного контролю та високого рівня відповідальності. Заявки, що залишилися необробленими, потенційні клієнти, яким не приділили достатньо уваги, та постійні покупці, що вчасно не отримали цікаву комерційну пропозицію, — це збитки. Уникнути їх допоможе CRM-система, яка здатна:

  • організувати базу клієнтів, створивши картку кожного з них. Фіксуючи звернення, заплановані переговори чи дзвінки, ви матимете змогу максимально задовольнити потреби кожного та здобути лояльну аудиторію;
  • автоматизувати рутинні процеси. Система дозволяє вивільнити робочий час, позбавивши менеджерів необхідності виконання стандартних завдань. Наприклад, CRM здатна самостійно здійснити масову розсилку, а також дозволяє використовувати шаблони листів;
  • керувати працівниками. Призначаючи завдання та встановлюючи терміни його виконання, керівник має змогу здійснювати планування бізнес-процесів та відстежувати ефективність роботи кожного менеджера;
  • аналізувати продажі. Система дозволяє контролювати процеси взаємодії з клієнтом на кожному етапі, що дозволяє виявити шляхи підвищення ефективності діяльності.

CRM-система має змогу поєднати в одному вікні такі важливі додатки, як електрону пошту, робочі чати, календар, дошку завдань, таблиці та інше програмне забезпечення. Інтеграція кількох важливих сервісів сприяє більш раціональному використанню робочого часу.

CRM для вашого бізнесу

Customer Relationship Management легко адаптується до специфіки діяльності організації. Думка, що подібна масштабна оптимізація бізнес-процесів є доцільною лише для великих компаній, хибна. Маленькі фірми, де часто одна особа виконує функції кількох працівників, потребують такого помічника. Гнучкість у налаштуванні, легкість у використанні та невисока ціна обумовлюють великий попит на CRM-системи серед малого бізнесу. Їх можуть використовувати навіть приватні підприємці, що є самозайнятими особами. Для великого бізнесу CRM корисна завдяки можливості вдало делегувати завдання, аналізувати результати роботи та знаходити резерви їх покращення.

Новости Украины