Ford прийняв рішення не переходити до моделі прямого продажу через агентство для своєї європейської роздрібної мережі, повідомляє Autocar.
Раніше компанія вже відклала впровадження прямих продажів до 2026 року після тестування в Нідерландах перед запланованим поширенням по всій Європі.
Тепер автовиробник повністю відмовляється від цієї системи і натомість розробляє модель «розвиненої франшизи».
“Ми не можемо дати конкретних деталей про наші плани”, – повідомив представник Ford виданню Automotive News Europe.
Представники дилерів Ford також відмовилися від коментарів, оскільки від автовиробника не надходила офіційна заява.
Один із дилерів у Німеччині, який побажав залишитися анонімним, повідомив, що Ford повідомив своїх ретейлерів про те, що перехід буде відкладено на роки і не буде завершено до 2030 року.
Ford все одно скоротить свою європейську дилерську мережу, зосередивши увагу на дорожчих кросоверах та прибуткових комерційних фургонах напередодні переходу на електромобілі.
В агентській системі продажів автовиробники виставляють рахунки безпосередньо клієнтам.
Компанії, включаючи Stellantis, BMW, Audi та Jaguar Land Rover, відклали або переглянули свої плани щодо переходу на цю систему.