Представлено Audi A6 нового покоління. Тепер такий індекс носить сімейство електромобілів, до якого увійшли ліфтбек та універсал.
Нове покоління Audi A6 базується на платформі Premium Platform Electric (PPE), яка також є основою Q6 e-tron та «другого» Porsche Macan. Причому A6 e-tron – це перша PPE-модель з повністю плоскою підлогою.
Новинка відрізняється визначною аеродинамікою: коефіцієнт Cd для Sportback дорівнює 0,21, для Avant – 0,24. Поліпшити показник допомогла оптимізація струму повітря навколо передка та під днищем, а також камери бокового огляду другого покоління, яким додали функцію складання.
Інше нововведення A6 e-tron – просунута оптика. Попереду вона двоярусна, матрична; ззаду на органічних світлодіодах OLED 2.0 з 450 сегментами.
Ними керує окремий програмний модуль та спеціальні алгоритми, що малюють зображення кілька разів на секунду. Ліхтарі оснащені датчиком наближення та можуть попереджати про небезпеки символами-піктограмами.
У власника A6 e-tron буде вибір з восьми спеціальних світлових підписів, а також можливість замовити підсвічування логотипа на кормі.
У салоні – вигнута OLED-панель, що поєднує цифрову панель приладів (11,9 дюйма) та основний дисплей (14,5 дюйма). За доплату запропонують окремий екран для пасажира (10,9 дюйма), проєкційний дисплей з доповненою реальністю та панорамний дах на полімерно-диспергованих рідких кристалах.
Мультимедіа A6 e-tron підтримує сторонні програми та оновлюється «по повітрю». А голосовий помічник глибоко інтегрований в бортову мережу, може самонавчатися та віддавати деякі запити ChatGPT.
Модифікацій дві. Початкова A6 e-tron performance оснащена одним електромотором на задній осі, потужність – 367 к.с. Такий електромобіль розганяється до «сотні» за 5,4 секунди та здатний проїхати на одному заряді до 756 кілометрів.
Цей показник для двомоторного S6 e-tron трохи нижче – 675 кілометрів. Зате до 100 км/год «еска» прискорюється за 3,9 секунди, і максимальна швидкість у неї вище – 240 км/год проти 210 км/год в A6 e-tron performance.
Батарея і там, і там ємністю 100 кВт-год. Від колонки постійного струму вона заряджається з потужністю до 270 кВт, змінним струмом – до 11 кВт з перспективою збільшення потужності вдвічі.
В A6 e-tron застосовано нову внутрішню хімію, яка підвищила питому енергомісткість на 30 відсотків. Тепло від акумулятора розсіюється через інтегровану в корпус охолоджувальну плиту, а сам акумулятор зроблений частиною силової структури.
Замовлення на A6 e-tron та S6 e-tron почнуть приймати у вересні. Порядок цін такий: 75 600 євро за A6 Sportback e-tron performance та 77 250 євро – за A6 Avant e-tron performance.
«Заряджений» S6 Sportback e-tron обійдеться в 99 500 євро, а S6 Avant e-tron – у 101 150 євро. Пізніше в гаму обіцяють додати дешевший варіант з батареєю на 83 кВт-год.