В обласному контактному центрі сьогодні, 10 лютого, відбулася чергова «гаряча лінія». На запитання громадян відповідав голова обласної державної адміністрації Олександр Старух.
До очільника регіону звернулося 8 жителів області.
Раїса Володимирівна з Бердянська розповіла про проблеми мешканців гуртожитку. За її словами, жителям будинку виставляють занадто високі рахунки за заміну лічильників електроенергії.
Олег Володимирович із Запоріжжя повідомив про своє скрутне матеріальне становище і розповів, що, на його думку, за постачання тепла йому нарахували завелику суму.
Працівники Пологівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області розповіли про труднощі, які виникають у них під час перевірок об’єктів на предмет порушення карантинних вимог.
Андрій Анатолійович із Запоріжжя звернувся із пропозицією щодо благоустрою території Дніпровського району. Він вже кілька років намагається добитися облаштування пішохідної доріжки.
Мешканці Запоріжжя повідомили, що до структурного підрозділу ПАТ «Запоріжжяобленерго» — «Запорізькі міські електричні мережі» — не можуть звернутися користувачі. Телефони не відповідають, до приміщення відвідувачів не пропускають.
Мешканці села Вільногрушевка Запорізького району зателефонували зі скаргою на дії перевізника – за їхніми словами, місцевих жителів просто ніхто не хоче перевозити, посилаючись на невигідність.
Валерія Петрівна від імені мешканців Токмацької громади звернулася з проханням підтримати подальшу роботу відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги КП «Токмацька багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» ТМР.
Валерія Петрівна з Поліг попрохала сприяння щодо працевлаштування.
— Багато громадян звертаються до обласної влади у складні періоди життя, коли потрапляють у скрутне становище. Майже кожне звернення потребує додаткового вивчення. Мешканці громади не мають залишатися сам на сам зі своїми проблемами, обласна влада відкрита для спілкування, — зазначив голова облдержадміністрації Олександр Старух.
Кожному, хто телефонував на «гарячу» лінію, голова облдержадміністрації надав вичерпні роз’яснення. Також заявникам, відповідно до норм чинного законодавства, надішлють офіційну відповідь, а за окремими зверненнями буде вжито оперативних заходів реагування. Кожен сигнал від громадян знаходиться на особливому контролі обласної влади.
Департамент культури та інформаційної політики