Контент-маркетинг — це довгострокова маркетингова стратегія, яка спрямована на залучення цільової аудиторії і побудову довірливих взаємин. Щоб досягти поставлених цілей, маркетологи створюють і поширюють релевантний контент.
Створення цікавих статей, надихаючих постів, красивих зображень — лише 20% контент-маркетингу. Решта 80% — це та сама система, яка необхідна, якщо ви хочете отримати результат.
Які інструменти використовує стратегія інтернет-маркетингу?
-
Аналітика (SEO, SMM, юзабіліті, контент сайту).
-
Конкурентний аналіз.
-
Аналіз продукту.
-
Аналіз цільової аудиторії і її сегментів.
-
Контент-аналіз.
-
Тактичне планування.
-
Комунікаційна стратегія.
-
Редакційна політика.
-
Конверсійний шлях клієнта.
-
Дистрибуція контенту.
-
Типи контенту.
-
Етап впровадження.
-
Контент-план.
Всі інструменти побудови стратегії зводяться до єдиної мети: побудувати систему, яка буде заснована на розумінні аудиторії та її потребах і методів досягнення маркетингових результатів за допомогою контенту і його поширення.
Що таке стратегія інтернет-маркетингу
Інтернет-маркетинг — це створення і поширення експертного контенту з метою отримання певного ефекту в маркетинговій стратегії. Тобто це не просто публікація матеріалів всередині сайту, створення і ведення корпоративного блогу, а інструмент, спрямований вирішити такі завдання, як:
-
Просування бренду.
-
Залучення трафіку на майданчик.
-
Підвищити лояльність аудиторії і комунікація з аудиторією.
-
Підвищити рівень знань цільової аудиторії про бренд/товар.
Щоб не витрачати даремно ресурси компанії, варто почати з маркетингу та аналізу того, що вже є. Саме на цьому етапі стане зрозумілим, чого не вистачає.
Щоб правильно висунути гіпотези і вибрати вектор, потрібно поставити конкретні бізнес-цілі: збільшити продажі в 2 рази, підняти середній чек на 30%, знизити % відмов серед партнерів і т.д. В результаті можна отримати набір документів з усіма етапами, цілями, інструкціями, контент-планом, контент-матрицею.
Контент-матриця — це зведена таблиця, в яку можна включити різні аспекти: унікальні торгові переваги, особливості компанії і підходу, проблеми цільової аудиторії, страхи і заперечення на різних етапах воронки продажів.
Завдяки контент-матриці можна створювати контент осмислено. Розуміти, яку користь, для якого сегмента і в якому питанні несе контент. Відштовхуючись від контент-матриці, формувати контент-план. Саме він мотивує працювати системно і методично.
Розробка стратегії інтернет-маркетингу
Стратегія контент-маркетингу — набір кроків для дослідження інформаційних потреб аудиторії, створення, публікації та подальшого просування контенту.
Важливо розуміти, що інтернет-маркетинг — це про користь і формування своєї, лояльної аудиторії, а не про прямі продажі. Агентство інтернет маркетингу зможе ефективно скласти загальну маркетингову стратегію та поставити цілі. Що включає розробка стратегії?
-
Чітке формулювання продукту компанії, позиціонування. Повний портрет цільової аудиторії — актуальні сегменти та їх звички, проблеми і заперечення, страхи, інтереси, хобі, улюблені видання та все, що може впливати на їх вибір.
-
Конкурентний аналіз — що є в конкурентів, в чому ваш продукт/бренд краще, що варто взяти на озброєння, як і в чому випереджати їх на 2-3 кроки.
-
Оптимальні канали для поширення контенту, як внутрішні: свого блогу і профілів у соціальних мережах, так і зовнішні: ЗМІ, блогери, партнери.
-
Контент-план з урахуванням матриці контенту, різних каналів поширення і форматів самого контенту.
-
Дотримання контент-плану, створення якісного контенту як для своїх майданчиків, так і для зовнішніх.
-
Просування платними і безкоштовними способами: таргетинг, контекст, розсилки, публікації в групах.
-
Експерименти з новими форматами контенту і майданчиками. Аналіз змін і показників за допомогою Google Analytics, UTM-міток: охоплення, переходи, кліки, конверсії, а також опитування серед передплатників і читачів.
-
Коригування стратегії, варто відмовитися від неефективних інструментів, натомість підсилити ті, що добре працюють.
Для кожного бізнесу ми розробляємо унікальну контент-стратегію. Всіх, хто зацікавлений в побудові системи контент-маркетингу в компанії, звертайтеся bestmarketing.com.ua/ua/. Ви отримаєте стратегію, завдяки якій зможете налагодити систему і в рази збільшити число лояльних клієнтів. Адже правильний контент породжує довіру.