Стратегія інтернет-маркетингу

Контент-маркетинг — це довгострокова маркетингова стратегія, яка спрямована на залучення цільової аудиторії і побудову довірливих взаємин. Щоб досягти поставлених цілей, маркетологи створюють і поширюють релевантний контент.

Створення цікавих статей, надихаючих постів, красивих зображень — лише 20% контент-маркетингу. Решта 80% — це та сама система, яка необхідна, якщо ви хочете отримати результат.

Які інструменти використовує стратегія інтернет-маркетингу?

  • Аналітика (SEO, SMM, юзабіліті, контент сайту).

  • Конкурентний аналіз.

  • Аналіз продукту.

  • Аналіз цільової аудиторії і її сегментів.

  • Контент-аналіз.

  • Тактичне планування.

  • Комунікаційна стратегія.

  • Редакційна політика.

  • Конверсійний шлях клієнта.

  • Дистрибуція контенту.

  • Типи контенту.

  • Етап впровадження.

  • Контент-план.

Всі інструменти побудови стратегії зводяться до єдиної мети: побудувати систему, яка буде заснована на розумінні аудиторії та її потребах і методів досягнення маркетингових результатів за допомогою контенту і його поширення.

Що таке стратегія інтернет-маркетингу

Інтернет-маркетинг — це створення і поширення експертного контенту з метою отримання певного ефекту в маркетинговій стратегії. Тобто це не просто публікація матеріалів всередині сайту, створення і ведення корпоративного блогу, а інструмент, спрямований вирішити такі завдання, як:

  • Просування бренду.

  • Залучення трафіку на майданчик.

  • Підвищити лояльність аудиторії і комунікація з аудиторією.

  • Підвищити рівень знань цільової аудиторії про бренд/товар.

Щоб не витрачати даремно ресурси компанії, варто почати з маркетингу та аналізу того, що вже є. Саме на цьому етапі стане зрозумілим, чого не вистачає.

Щоб правильно висунути гіпотези і вибрати вектор, потрібно поставити конкретні бізнес-цілі: збільшити продажі в 2 рази, підняти середній чек на 30%, знизити % відмов серед партнерів і т.д. В результаті можна отримати набір документів з усіма етапами, цілями, інструкціями, контент-планом, контент-матрицею.

Контент-матриця — це зведена таблиця, в яку можна включити різні аспекти: унікальні торгові переваги, особливості компанії і підходу, проблеми цільової аудиторії, страхи і заперечення на різних етапах воронки продажів.

Завдяки контент-матриці можна створювати контент осмислено. Розуміти, яку користь, для якого сегмента і в якому питанні несе контент. Відштовхуючись від контент-матриці, формувати контент-план. Саме він мотивує працювати системно і методично.

Розробка стратегії інтернет-маркетингу

Стратегія контент-маркетингу — набір кроків для дослідження інформаційних потреб аудиторії, створення, публікації та подальшого просування контенту.

Важливо розуміти, що інтернет-маркетинг — це про користь і формування своєї, лояльної аудиторії, а не про прямі продажі. Агентство інтернет маркетингу зможе ефективно скласти загальну маркетингову стратегію та поставити цілі. Що включає розробка стратегії?

  • Чітке формулювання продукту компанії, позиціонування. Повний портрет цільової аудиторії — актуальні сегменти та їх звички, проблеми і заперечення, страхи, інтереси, хобі, улюблені видання та все, що може впливати на їх вибір.

  • Конкурентний аналіз — що є в конкурентів, в чому ваш продукт/бренд краще, що варто взяти на озброєння, як і в чому випереджати їх на 2-3 кроки.

  • Оптимальні канали для поширення контенту, як внутрішні: свого блогу і профілів у соціальних мережах, так і зовнішні: ЗМІ, блогери, партнери.

  • Контент-план з урахуванням матриці контенту, різних каналів поширення і форматів самого контенту.

  • Дотримання контент-плану, створення якісного контенту як для своїх майданчиків, так і для зовнішніх.

  • Просування платними і безкоштовними способами: таргетинг, контекст, розсилки, публікації в групах.

  • Експерименти з новими форматами контенту і майданчиками. Аналіз змін і показників за допомогою Google Analytics, UTM-міток: охоплення, переходи, кліки, конверсії, а також опитування серед передплатників і читачів.

  • Коригування стратегії, варто відмовитися від неефективних інструментів, натомість підсилити ті, що добре працюють.

Для кожного бізнесу ми розробляємо унікальну контент-стратегію. Всіх, хто зацікавлений в побудові системи контент-маркетингу в компанії, звертайтеся bestmarketing.com.ua/ua/. Ви отримаєте стратегію, завдяки якій зможете налагодити систему і в рази збільшити число лояльних клієнтів. Адже правильний контент породжує довіру.