Український бренд створив хустку «Херсон», де зображені туристичні місця міста та області

За інформацією: Суспільне Херсон.

Фото Суспільному надала Вікторія Швардак

Український бренд Марципанка створив тематичну хустку "Херсон", де зображено 10 туристичних об'єктів Херсонщини, серед яких Джарилгацький маяк та обласний художній музей. Про це Суспільному розповіла співзасновниця бренду українських хусток Вікторія Швардак.

За її словами, ідею тематичної хустки їм надав херсонець Антон.

"Починалося все з хустки “Мукачево” як туристичного сувеніра, тому що я та співзасновниця бренду Наталія Рибар родом звідти. Потім люди почали просити свої міста. Ще під час окупації нам в інстаграм написав чоловік з Херсона Антон, який дуже обурювався, чому у нас немає в наявності хустки про його місто та край. Після деокупації Херсона він знову написав, це було 4 липня 2023 року. Через те, що на кожну хустку ми збираємо інформацію від місцевих жителів, істориків, екскурсоводів, то його повідомили про цей факт, що плануємо її зробити, але у нас ще не зібрана інформація", — розповіла Вікторія.

Жінка говорить, що тоді Антон сам зібрав інформацію для хустки. За допомогою чоловіка вона з'явилася раніше, ніж планувалася.

"У нас інформація акумулюється по 11 пунктам: визначні місця, архітектурні споруди, видатні особи, які народилися в Херсоні, страви, рослини, квіти, історія походження міста та герба, його засновники та покровителі. Він всю цю інформацію для нас зібрав", — каже Вікторія.

На хустці зображені такі об'єкти Херсонщини та обласного центру, як: монумент "Херсонський кавун", кіноконцертний зал "Ювілейний", обласний художній музей, центральний РАЦС міста, монумент перемоги, памʼятник "Фрегат", яхт-клуб, морехідний коледж, Очаківська брама та Джарилгацький маяк на Скадовщині. Дизайн кожної хустки створює Наталія Рибар, розповіла Вікторія.

Новости Украины