Катерина Осадча разом з харківським брендом створила мерч для проєкту «Знайти Своїх»

Катерина Осадча разом з харківським брендом створила мерч для проєкту «Знайти Своїх»

Фото: @tati_malysheva

Соціальний проєкт Катерини Осадчої «Знайти своїх» і український бренд Two Hearts Store разом з брендом Zhivi Ukraino створили благодійний мерч. Це жовті та сині футболки з написами «Я без тебе як жовтий без синього» та «Я без тебе як синій без жовтого».

— Наш прапор синій і жовтий — два нерозривних кольори, як мама і дитина, як чоловік і дружина, через війну багато українців загубили одне одного, ми вирішили це відобразити символічно, тому наші футболки одного з кольорів нашого прапору, але, об’єднуючись, ми об’єднуємо кольори; об’єднуємо родину і об’єднуємо країну. Для мене також було особливо важливо підтримати українські бренди Two Hearts Store — це харківський бренд, з яким ми знайомі давно, їх магазин в Харкові пошкодило вибуховою хвилею, виробництво довелося перенести. Я пишаюсь, що вони попри все погодилися на цю благодійну співпрацю. Дизайн футболки належить ще одним неймовірним дівчатам — це бренд Zhivi Ukrainо, це ще раз доводить, що українці непереможні в своїй єдності, — розповіла Катерина Осадча.

Вартість футболки 780 гривень. Весь прибуток від продажу буде направлений на підтримку роботи волонтерського проекту «Знайти своїх» та евакуації знайдених людей.

Катерина Осадча разом з харківським брендом створила мерч для проєкту «Знайти Своїх»

Катерина Осадча разом з харківським брендом створила мерч для проєкту «Знайти Своїх»

Катерина Осадча разом з харківським брендом створила мерч для проєкту «Знайти Своїх»

Катерина Осадча разом з харківським брендом створила мерч для проєкту «Знайти Своїх»

Джерело

Новости Украины