Французька компанія Peugeot презентувала концепт Inception, який розкриває бачення компанією електричного майбутнього бренду. Футуристична новинка об’єднує високотехнологічну платформу нової генерації зі стильним дизайном та динамікою спорткара.
Про це повідомляє пресслужба виробника. Назва Inception (або «Inceptio» на латині) означає «початок». Концепт побудований на одній із чотирьох майбутніх платформ «BEV-by-design» – STLA. Він має низький профіль (1,34 м) та довжину 5 м. До її складу входять технологічні модулі на базі штучного інтелекту: STLA Brain, STLA SmartCockpit та STLA Autodrive.
Peugeot Inception оснащений новою електричною установкою. Його батарея місткістю 100 кВт-год дозволяє проїхати 800 км на повному заряді, тобто відстань від Парижа до Марселя або від Брюсселя до Берліна. Силова установка споживає лише 12,5 кВт-год на 100 км. Під час застосування швидких зарядних станцій, щоб поповнити акумулятор на наступні 150 км шляху, потрібно лише п’ять хвилин. Концепт має два компактних електродвигуни спереду та ззаду, кожен з яких відповідає за привід своєї пари коліс. Сукупна потужність – 680 к.с. (500 кВт), а розгін від 0 до 100 км/год займає менш ніж 3 секунди.
Дизайн нового концепту має світлотехніку у вигляді «кігтів лева» та навмисно збільшений новий логотип Peugeot. Передня панель кузова складається з суцільного скла, яке надруковане за спеціальною цифровою технологією INKJET, та містить 4 оптичні модулі. Задня частина також має новий світловий підпис, який виконаний у вигляді трьох «кігтів лева», але завдяки двом шарам скла ліхтарі мають об’ємну форму. Двері отримали цифрові панелі, які можуть відображати різні повідомлення. Наприклад, водій може отримати важливу інформацію щодо стану автомобіля та заряду акумулятора.
Одним із ключових елементів конструкції є «розумне» скління. Площа скляної поверхні автомобіля становить 7,25 м2, а всі вікна мають багатошарове покриття. Вся поверхня скла була оброблена оксидами металів, що дозволило зберегти виняткові теплові якості – вперше така технологія була використана NASA для шоломів астронавтів. Це скло Narima переливається відтінками жовтого та блакитного кольорів.
Доповнюють новітній дизайн колеса Aerorim, які поєднують аеродинаміку та естетику. Вони розроблені за принципом осьової симетрії, як і 20-дюймові колеса нового Peugeot 408. Ковані елементи покращують аеродинамічні властивості, а алюмінієві вставки з мікроперфораціями мають вишуканий дизайн. Центральним елементом в дизайні є емблема, яка залишається нерухомою під час обертання колеса. Всередині колеса гальмівний супорт має дзеркальне покриття.
Дизайнери прибрали класичне кермо та звичні елементи управління. Натомість концепт пропонує новітній спосіб управління автомобілем Hypersquare зі світу відеоігор. Центром Hypersquare є екран, на якому відображається інформація керування автомобілем. Не відриваючи руки від керма, водій великими пальцями здатен налаштувати різні функції: кондиціонер, гучність радіо, ADAS тощо. Важливим елементом оновленого i-Cockpit є Halo Cluster – система для відображення інформації про автомобіль та функції мультимедіа. Вона має круглий екран та може відображати інформацію на 360 градусів.
Кожен матеріал у салоні має особливе оздоблення, щоб переломлювати промені світла. Це означає, що колір салону змінюється відповідно до середовища та освітлення. А для ще більшого комфорту та задоволення від поїздки Peugeot запропонував сидіння зі спеціальною посадкою Comfort Fit, які можна налаштувати під кожного пасажира. Меломани зможуть оцінити аудіосистему преміумкласу від французького бренду Focal.
За словами генерального директора Peugeot Лінди Джексон, «електрифікація автомобілів для бренду Peugeot є пріоритетним завданням, тому вже у 2023 році 100% автомобілів у лінійці будуть електрифіковані, а протягом наступних двох років буде випущено п’ять нових повністю електричних моделей».
Як повідомляв раніше OBOZREVATEL, компанія Peugeot представила електричні версії моделі 308.