У полтавському парку “Перемога” з’явиться безрельсовий паровозик для прогулянок

Для полтавського парку “Перемога” планують закупити безрельсовий атракціон «Паровозик» та улаштувати пішохідні доріжки. На сесії Полтавської міської ради 10-го липня розглядатимуть паркові питання. Про це розповідає заступник директора парку “Перемога” Катерина Бабіч на своїй сторінці у Фейсбук:

— Парк “Перемога” завдяки підтримці своїх гостей та партнерів показав в минулому році хороші показники приросту івентових активностей — більше 100. Ми щиро вдячні за довіру коштів на сезон 2020 на статтю витрат “Паркові заходи”, але карантин вносить корективи. Ми вбачаємо доцільність вкласти кошти в ті ж емоції – в парковий паровозик. Цей магніт та друг для дітей є в плані реконструкції. Паровозик безрельсовий на пневматичному ходу (не на паливі, що є не екологічним). Тема дуже не проста та ємка технічними складовими. Зараз для якісного технічного завдання та для тендера досліджуємо українських виробників та закордонну дистрибюцію. Якщо цей крок буде підтримано, скажу, що 350 тисяч згідно попереднього моніторингу — це нижня межа паровозиків достойної якості. Це паровозик, в який можна сісти з батьками, який має привабливий дизайн, на якому можна буде гарно їхати між крон дерев, слухати історії парку. В перспективі також і дитячі екскурсії. Парковий паровозик — це ж класно, на мою думку. Чи не так?

За словами Катерини Бабіч, окремої уваги потребує заявка на додаткове фінансування парку.

— Для улаштування доріжок — це очевидне обгрунтування такої пропозиції інфраструктурних робіт, — додає Катерина. — Наголошу на важливому — паркові доріжки мають дихати, а одже мати хорошу дренажну валастивість (пропускати воду), для того, щоб не збиралися калюжі. Важливо змочувати під доріжками кореневих систем рослин та дерев, а ще доріжки мають амартизувати при ходьбі та бігові. Асфальтне покриття не раціонально використовувати у всіх паркових зонах. Але є локації, де тверді покриття є раціональними та необхідними. В нашому парку – це, наприклад, центральна алея та магістралі, де катають дорослі та малі, де відбуваються активності, які потребують відповідного поткриття. У подальшому, ми будемо готувати пропозицію до бюджету 2021 року — доступну плитку, яка буде інклюзивною, тобто не викликатиме корінцевих болей у людей з інвалідністю, які виникають через вібрації від швів на плитці. Це тільке одна з 100 причин, чому плитка повинна буди в рівень одна з одною. Зараз важливо відсипати та затрамбувати насипне покриття, зафіксувати його поребриком — так рухаються сучасні парки світу. Це еко орієнтований підхід з думками про простір та його функції, що не потребує капітального будівництва. Люди диктують потреби інфраструктури, а не інфраструктура повинна диктувати, як ходити людям (окрім технічно необхідних зон ). Люди ходять поза доріжками, якщо вони не зручні, обхідні, мають гострі кути траекторії. Щира дяка за підтримку пропозицій від парку Олександру Шамоті та профільному Департаменту. Попереду ще певний шлях -не простий і не швидкий, але можливий.

Катерина Бабіч наголосила, що адміністрація парку завжди відкрита до порад, комунікацій та співпраці.

Бажаєте отримувати найважливіші новини Полтави у месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram  https://t.me/polltava0532ua

Источник