З початку війни до обласного контактного центру звернулися понад 18 тисяч громадян

В умовах воєнного стану обласний контактний центр працює в режимі гуманітарної гарячої лінії й надає громадянам консультативну допомогу з питань соціального захисту, в тому числі вимушено переміщених осіб, евакуації, пошуку зниклих та ін.

За час загострення ситуації в Україні кількість звернень на обласну гарячу лінію збільшилася в декілька разів. Так, з 24 лютого по 24 квітня до колцентру звернулися 18 142 заявники. З них більшість заявників звернулися на обласну гарячу лінію, а саме – 16735 громадян, на урядову гарячу лінію – 1290. Найбільш актуальні питання, з якими запоріжці звертаються на гарячу лінію — пошук зниклих, за звітний період таких було 7525 звернень, а також евакуація громадян – 2848 звернень. На більшість звернень надані роз’яснення й вжито відповідні заходи.

Звернутися на обласну гарячу лінію можна за телефоном: 0800-503-508. Дзвінки безоплатні.

Крім цього, працюють мобільні телефони : 067-220-41-12, 095-220-41-11.

Додатково для зручності жителів області працює телеграм канал Обласної гарячої лінії, де зібрано важливу інформацію з офіційних джерел. Доєднатися до каналу можна за посиланням https://t.me/callcentrZP

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

 

Источник