Масі Найєм, який втратив око на фронті, став обличчям колекції одягу Indposhiv

Масі Найєм, який втратив око на фронті, став обличчям колекції одягу Indposhiv

Фото: Фото: instagram.com/indposhiv_official/

Адвокат та військовослужбовець Масі Найєм став головним героєм нової рекламної кампанії українського бренду чоловічого одягу Indposhiv. На початку літа Найєма тяжко поранили на фронті, через що він втратив око і вимушений носити пов’язку. Але для зйомки її зняли, щоб показати «обличчя мужності».

— Нашою кампанією та нашою колекцією ми хочемо показати, через що наразі проходить Україна, через що проходять наші чоловіки, як трансформується «українська чоловіча мода», яка вже ніколи не буде просто одягом, — пояснила власниця бренду Катерина Возянова.

Масі Найєм з гумором прокоментував участь у рекламній кампанії бренду.

— Вродливішим я однаково вже не буду. До речі, дуже подобається, як діти реагують на відсутність ока. Вони щиро роздивляються, а двоє хлопчиків один одному казали: «Дивись, пірат», — написав адвокат.

У серпні вишиванки бренду Indposhiv декілька разів одягав президент Володимир Зеленський. Він обрав сорочку, де замість традиційних традиційних орнаментів були зображення півника з Бородянки, військовослужбовця з коханою, танка, БТР, квітів та дерев, які ростуть попри війну. 

Масі Найєм, який втратив око на фронті, став обличчям колекції одягу Indposhiv

Масі Найєм, який втратив око на фронті, став обличчям колекції одягу Indposhiv

Фото: instagram.com/indposhiv_official/

Масі Найєм, який втратив око на фронті, став обличчям колекції одягу Indposhiv

Масі Найєм, який втратив око на фронті, став обличчям колекції одягу Indposhiv

Фото: instagram.com/indposhiv_official/

Джерело

Новости Украины