Розкрутка акаунту в ТікТок: поради та особливості

Як свідчать свіжі дослідження, активна аудиторія соціальної мережі Tik Tok складається з більш ніж одного мільярда користувачів по всьому світі. Мережа стрімко розвивається, тому багатьох цікавить, чи можна розкрутити свій акаунт, щоб монетизувати його. Звісно можна, але на це потрібен час.

Що собою являє соцмережа ТікТок

Про Tik Tok користувачі дізналися 2015 року та відразу зацікавилися проєктом. У сервісі розміщуються короткі відео, щоб поділитися ними з аудиторією. Тематика роликів може бути будь-якою: від гри в казино Elslots до приготування сніданку. Можна розважатися, знаходити корисні поради, стежити за чиєюсь творчістю та заробляти. Тим, кого цікавить останнє, варто дотримуватися практично перевірених схем просування, а не діяти на свій розсуд.

Рекомендації щодо розкрутки ТікТок

Перш за все користувачеві варто увімкнути бізнес-запис, що є безкоштовним, не потребує ніяких дозволів і відбувається через профіль. Такий акаунт має відмінність: до нього можна прив’язати вебсайт та e-mail компанії. Також він дає чітку аналітику, що відсутня у звичайному обліковому записі. Вона знадобиться для роботи з аудиторією. Далі слід діяти за такими порадами.

Створення нового акаунту

Давній обліковий запис розкрутити не вийде, адже система його добре знає. Тим більше якщо переглядів відео небагато. Для розкручування потрібно створення нового акаунту.

Єдині тематика та стиль

Блогерові не потрібно охоплювати якомога більше тем: якщо в аканні перемішані танці з фінансами, трендами та товарами, алгоритм не зрозуміє, що кому показувати і ймовірно перестане це робити взагалі. Краще визначитися з напрямком і працювати в його межах, використовуючи трендові мелодії. Також буде добре, якщо на обкладинці буде назва: відвідувачам подобається, коли можна заздалегідь дізнатися, про що йдеться у відео.

П’ять стартових роликів

Слід знати, що п’ятірка перших роликів, розміщених в новому акаунті, демонструються максимальному числу користувачів, аби зрозуміти, кого цікавить такий контент. Якщо публікації виходили раз на 2-3 дні, потрібно й надалі зберігати цей темп.

Зберігання старих відео

Якщо ролик виявився не таким успішним, як хотілося, краще зробити його приватним, ніж видалити. Це пов’язано із ризиком отримати бан, адже ТікТок не любить, коли відео видаляють.

Найкращий час для публікацій

Бізнес-акаунт дозволяє аналізувати час, в який аудиторія найбільш активна. Саме тоді краще заливати відеоролики. При цьому слід звертати увагу на часові пояси.

Спілкування з передплатниками

Це відмінна можливість зацікавити людей. Варто спілкуватися з ними не менше двох разів на тиждень. Тему слід продумати заздалегідь і побудувати ефір так, щоб він був захопливий.

Концепція трендів

У соцмережі є правило: тренди мають відповідати тематиці каналу. Якщо на останньому говорять про страви, не слід знімати ролики про машини. Щоб дізнатися, які саме челенджі зараз популярні, достатньо відкрити розділ «Цікаве».

Власна відмінність

Однотипні ролики нецікаві аудиторії. Якщо це два десятки відео про те, як потрібно нарізати хліб, відвідувач їх швидко перегорне. А коли з’явиться один ролик про те, як різати хліб НЕ ТРЕБА, користувач напевно на ньому зупиниться.

До інших інструментів, здатних накрутити перегляди, відносяться:

  • інтрига на початку відео;
  • спеціальні ефекти;
  • різноманітні фрази, наприклад «дивитися до кінця»;
  • гарні емоції тощо.

Фільмування потрібно проводити якісною камерою, про освітлення також слід подбати. Якщо дотримуватися перелічених порад, можна достатньо швидко розкрутити акаунт, і монетизація не змусить на себе чекати.

Новости Украины