За інформацією: Суспільне Рівне.
Фото: Facebook Олександр Третяк
У Рівному в 2022 році планують відремонтувати три десятки пішохідних ділянок. На це передбачили 55 млн грн, повідомив Суспільному в ефірі Українське радіо Рівне начальник відділу благоустрою міського департаменту інфраструктури та благоустрою Володимир Лапюк. Підрядники мають час до середини грудня.
55 мільйонів гривень сесія Рівнеради виділила безпосередньо на ремонт тротуарів по місту, каже Володимир Лапюк. Шляхово-експлуатаційне управління, як балансоутримувач, визначило дефектними актами, які ділянки потребують ремонту першочергово.
"Сьогодні, коли в нас йде війна, порядок визначається і погоджується з ОВА. Тобто всі об'єкти мають отримати погодження і вже балансоутримувач — ШЕУ, при потребі, проводить закупівлю. По тих об'єктах, які не є в нього на утриманні, зокрема, дворові території, закупівлі проводить міський департамент інфраструктури", — уточнив начальник відділу.
У погодженому списку близько 30 ділянок тротуарів по місту, ремонти яких запланували виконати цьогоріч. Насамперед визначили ділянки, якими користується найбільше пішоходів.
"Сказати, що роботи цьогоріч будуть обов'язково виконані, ми не можемо, оскільки бачите, що цілий вересень йшли дощі, і роботи проводились в суху погоду, або коли був мінімальний дощ. Тому ми не знаємо, які погодні умови будуть завтра, як настане зима. Але плани є", — зауважує Володимир Лапюк.
На пошкоджених ділянках тротуарів планують вкласти плитку фем. Де є незначні пошкодження, то ділянку покриватимуть асфальтом. На кінець вересня та початок жовтня роботи тривають на вул. Соборній, напроти Свято-Покровського собору, на вулицях Грушевського та Уласа Самчука.
"Це не означає, що ми на всю довжину вулиці зробили заміну фему. Роботи визначатимуться від об'єму пошкоджень. Враховуючи, що воєнний стан, то відкриті торги відбуваються швидко і за 7-14 днів визначається переможець, у довоєнний час були набагато більші строки", — каже посадовець.
Володимир Лапюк зауважує, що оскільки не можна передбачити погодні умови, то при підписанні угоди з підрядниками вказують термін виконання — до середини грудня. Наскільки довго вкладений зокрема фем слугуватиме— залежить і від людей, каже він:
"Бо якщо буде дотримана технологія — нічого не впливає на термін експлуатації. Після закінчення робіт наші працівники все перевіряють. У майбутньому експлуатація залежить від кожного з нас, зокрема, якщо будуть автомобілі їздити по тротуарах — ніхто не може гарантувати, що та плитка лежатиме там, як має. Тобто, будуть певні просідання".
Комунальник додає, що отримували листи від жителів міста, після чого вирішили виділити гроші окремо на ремонт тротуарів. В укладанні фем плитки очільник відділу бачить певні переваги.
"У разі виникнення потреби по ремонту якоїсь мережі, яка знаходиться під тротуаром, на мою думку, з фемом можна буде краще виконувати ремонті роботи. Асфальт, коли ремонтують, його приїхали, порізали, вивезли на смітник і давай, запускай асфальтний завод і асфальтуй наново", — пояснює він.
Володимир Лапюк також зауважив, що виконання ремонту пішохідних зон на інших вулицях почнуть після визначення переможців та підписання угод.
Ми у Twitter