Складський облік: як організувати й провести

Безлад на складі призводить до хаосу в бізнесі в цілому. Коли товар важко знайти, не виходить швидко задовольняти запити клієнтів, а на інвентаризацію витрачається багато часу. Якщо керівник не контролює залишки, він ризикує нераціонально спланувати закупівлі й неправильно розпорядитися бюджетом.

Відсутність контролю в бізнесі призводить до великих фінансових витрат, касових розривів та навіть банкрутства. Тому організація складського обліку необхідна для будь-якого підприємства. Навіть керівникові невеликого інтернет-магазину важливо постійно знати про залишки та нестачу товарів.

Які задачі вирішує складський облік

Приділити йому увагу означає не тільки прискорити більшість процесів, а й спростити роботу працівників. Облік закупівель, який також є частиною цієї процедури, потрібен, щоб урегулювати взаємовідносини з контрагентами. Звіти дають можливість розуміти, скільки товарів замовили, яку суму витратили та що отримали в результаті. Так, видно, стала та чи інша продукція прибутковою для компанії.

Складський облік допомагає контролювати залишки й запаси, щоб облікова та фактична кількість збігалися між собою. Тоді не доведеться багато разів перевіряти всі показники перед продажем. Аналіз руху продукції корисний, адже дає можливість прогнозувати середню кількість клієнтів і планувати закупівлі так, щоб уникнути накопичень великої кількості на складі або списань.

Якщо постійно проводити складський облік та мати докладні звіти щодо наявності товарів, інвентаризація не займатиме багато часу. Перерахунок і пошук товарів для клієнта перетворяться на простий і швидкий процес, що допоможе задовольнити кожного й збільшити кількість покупців. Постійний контроль залишків особливо важливий для великих компаній, що мають декілька складів та більше десятка найменувань продуктів.

Як автоматизувати облік закупівель

Сучасні підприємці все більше цікавляться можливістю автоматизації бізнесу. Це дозволить зменшити кількість персоналу та зняти навантаження з працівників, оптимізувати простір, уникнути паперової роботи. Хмарний сервіс не потребує постійної технічної підтримки, дорогого обладнання та облаштування серверних приміщень.

USAP.ONLINE – програма, яка буде корисною для компаній, що працюють у сфері торгівлі або надання послуг. Її функціонал легко налаштувати під конкретний напрямок діяльності, щоб продавати косметику, ліки, продукти харчування, одяг та багато іншого. Сервіс корисний для інтернет-магазину, адже дає можливість вести усі справи й контролювати операції з дому або іншого місця.

Користуватися програмою в хмарі дуже просто:

  • спробувати тестовий період. Оцінити всі можливості системи пропонується за 14 днів, цього часу достатньо, щоб інтегрувати її у своє робоче середовище та визначитись, які функції потрібні;
  • вибрати тариф, який підходить. Кожен план дає можливість зберігати необмежену кількість документів і редагувати їх, коли виникне потреба. Вартість залежить від обсягу сховища для зберігання зображень, швидкості відповіді служби технічної підтримки тощо;
  • відкривати з будь-якого пристрою. Сервіс існує в хмарі, тому не потребує встановлення та дорогого обладнання. Достатньо мати смартфон, ноутбук або планшет і підключитися до інтернету;
  • налаштувати права для інших працівників – менеджерів, продавців тощо.

Доступ до USAP.ONLINE має не тільки керівник, а й інші працівники, для них можна налаштувати права залежно від посади. Бухгалтерія в хмарі має всі можливості для складського обліку, оптимізації та збільшення продуктивності бізнесу.

Новости Украины